Kontakt z Dzialem Obslugi Klienta GSK

GSK Services Sp. z o.o. Dzial Obslugi Klienta, ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznan

Dla Aptek
infolinia: 801 507 508 lub 61 860 1586 (w godzinach 8.00-16.00)
faks: 61 622 36 52
Dla Podmiotów Leczniczych
infolinia: 61 860 15 80 (w godzinach 8.00-16.00)
faks: 61 622 36 52
Rejestracja / Zmiana danych
mail: rejestracja.gsk@gsk.com
telefon: 801 507 508 lub 61 860 1588 (w godzinach 8.00-16.00)
Dzial Finansowy
mail: pl.finanse@gsk.com
telefon: 801 507 508 lub 61 860 1523 (w godzinach 8.00-16.00)
Reklamacje
mail: reklamacje.gsk@gsk.com
Formularz Reklamacyjny
telefon: 801 507 508 lub 61 860 1582 (w godzinach 8.00-16.00)
Realizacja dostaw
Szczepionki:
• dla zamówien zlozonych do godziny 16.00 – dostawa w ciagu dwóch dni roboczych*
Leki:
• dla zamówien zlozonych do godziny 13.00 – dostawa nastepnego dnia roboczego*
• dla zamówien zlozonych po godzinie 13.00 – dostawa w ciagu dwóch dni roboczych*

*)Dni robocze: poniedzialek- piatek
wiecej informacji na: https://pl.gsk.com/pl/oferta-handlowa/